Åja åja

Se! Inte illa... Inte illa alls...
Klockan är över 21.00 och jag är fortfarande vaken.

Fan vilket kul liv jag har..
Allt går ut på att hålla sig vaken tillräckligt länge
för att inte vakna för tidigt på morgonen..
Och jag fattar fortfarande inte vad det är för trams
att jag bara sover 6-7 timmar per dygn..
 
Ålderstecken? I kvardrat! image69

Se bara i söndags.. Uppe kl 7..
Det var t.o.m innan pojkarna..
(synd bara att jag missade att jag hade tvättid då)
Ytterligare ett ålderstecken?

Måndag och tisdag har jag ingen koll på.
De förflöt nog rätt smärtfritt...?
Men onsdag kväll..
Somnade vid 23, vaknade vid 5.
Torsdagskvällen somnade jag redan kl 20..
Vaknade strax innan 4.

Idag..
Klockan är strax efter 21 och jag är mer eller mindre avliden.
image94

Blev medbjuden på fest för en stund sen men nänä..
Gammelt0tta tackade nej, med ursäkten:
"Sorry, jag måste sova"
WTF?

Jösses

/Gamlo

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0