Av barn får man höra...

Har min käre broder på besök...
Han var sugen på kaffe och kaffe har jag hemma *S*
Jaja, det har väl han med, men nu ska vi inte vara petiga..
Sällskap är inte alls fel ibland.

Vi har suttit och filosoferat/yrat (fritt val) hela kvällen
och ett par skratt har det ju lett till...
 
Ett när han berättade vad en av hans töser sagt om hans yrke.

Hans officiella titel är "Support professional agent"
Han sitter alltså och svarar i telefon och hjälper folk
som har problem med, eller frågor om sina DELL-datorer.

Tösen brukar stolt deklarera när någon frågar vad hennes pappa jobbar med...
"Min pappa jobbar som telefonsvarare" image42

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var ju gulligt ju =)

2007-12-07 @ 14:50:28
URL: http://rospinglan.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0