Blommor, saffran och bröder...

Hehe.. Angående dagens tidigare inlägg om saffran.
Som min käre broder var så snäll och kommenterade.

(Kommentaren skulle för övrigt se ut nåt i den här stilen)
*upplyser eftersom blogg.esse s formatering SUGER*
IRIS
|
/------------------\
|                       |
             Liljor          Krokus (saffran)

Så vill jag till mitt försvar säga att jag
över huvud taget inte skänkte en tanke
på att saffran kom från en blomma..

Det var bara istället för att säga "på tal om ingenting"

Vilket ju då innebär att mitt undermedvetna image80
har bättre koll på saker och ting än vad mitt medvetande har.

Kommentarer
Postat av: joel

godmorgon

2007-12-19 @ 10:40:31
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0