GAH!!!

image70AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAimage53
WTF?

Jag måste göra något idag..
Kan inte sitta här hemma en hel dag till och glo på datorn.
Får fullständigt SPELimage95

Hade man bara haft en biljävel så man kunde köra nånstans.
Så J*A dålig tajming att bli utan bil just NU.
Kunde ju varit när jag gick kursen istället och ändå tog bussen.

Visst finns buss, men jag har i stort sett inte varit ute sen Oktober . image76
Det är KALLT där ute nu.
Sån chock är inte bra för kroppen.


Jaha..? 05.21.. image96 Hur lönt är det NU att somna om då?

Nä, jag får våldgästa AF helt enkelt..
Kan de inte ge mig något, får de väl ringa psyk.

Kommentarer
Postat av: joel

har hört att de betalar rätt mycket om man ställer upp på medicinska försök

2007-12-12 @ 06:30:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0