Hmm..

Tydligen fungerar denna bloggsiten så,
att för att man som läsare ska få tillgång till alla inlägg
så måste innehavaren placera inläggen i kategorier.
Kunde inte somna inatt, så jag satte mig och pysslade med det.

Kl.4.15 dog internet.. Stendött. Startade om modemet,
startade om datorn, startade ungarnas dator, gjorde felsökning.
Skiten var död... Kunde inte hämta IP.. Något frustrerande.
Och inte fanns det nån support öppen så dags, så jag la mig istället.
Somnade väl vid 6-tiden.
Men nu när jag vaknade så hade det gått igång igen.

Lättnad.


Det är ju ingen LÄTT sak att dela upp inläggen i kategorier.
Man håller sig ju sällan till ett ämne när man skriver under en dag..
Och hur kul är det att dela upp efter datum?

Kom BTW på varför mina inlägg är längre än Olgas.

Vi skriver båda, flera ggr på samma dag,
men hon gör ett nytt inlägg för var gång hon skriver.
Såvida det inte är två HELT olika ämnen
så ligger alla mina inlägg från en dag i samma.

MORGONKAFFE!!

Ahh..


Och nu bråkar bloggen med mig igen.
Ibland när man skriver in HTML så vägrar skiten spara.
Har man text till höger eller i mitten
och sen vill ha texten under, t.ex till vänster, så flyttar man allt.
Även det man skrivit ovanför.
Så man MÅSTE gå in och ändra det i HTML. 
Och den tycker att antingen har man ALL text i fet stil, eller ingen.
Då blir man rätt störd om möget inte sparar, det man skrivit in.
Men nu löste det sig.
Trist bara att man ska behöva sitta och skriva
i HTML-mode, för att det ska fungera.

Jag skulle vilja ha ett seriöst samtal med idioten som uppfann vintern.
image74

Hehe.. Var inne i byn idag ett ärende.
Givetvis tänkte jag ju passa på att hälsa på min
favoritigaste (Jo, NU finns det ordet *smiska*)
favorit, när jag ändå var i trakterna.
Det visade sig att jag inte behövde gå så många meter,
för precis när jag styrt nosen i riktning mot hans jobb,
ser jag en tjej gå ur en bil , som visade sig vara hans dotter
och från förarsidan dyker han själv upp *skratt*
Så det var ju bara att sätta sikte på busshållplatsen igen.
Fanns ju ingen anledning för mig att gå vidare. image29

Snacka om timing. image75


Jag har hittat ytterligare en stor nackdel med att vara glutenintolerant.
Man måste ju läsa på alla innehållsförteckningar..
Även korv.. Har du läst innehållsförteckningen på ett korvpaket nångång?
 Riktigt obehagligt. (ibland undrar man varför man inte är vegetarian)
 
Idag har det luktat rök överallt..
t.o.m i mitt badrum av nån j-a anledning.
Och jag blev inte mindre röksugen.


JAG FRYSEEEEEEER!!!!!!!!!!!!
image76


/Miss Piggy

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0