Idol

Hysteri? Må så vara.. Det kan jag ta...
Men jag har följt det sen första gången det gick och jag har inte missat ett avsnitt.
Daniel var grym första året...
Agnes ger mig spykänslor
och Markus är grym.

Jag ville att Daniel skulle vinna i år, det var bara självklart.

Hade man fått rösta ut, istället för på dem som ska bli kvar,
så hade Andreas åkt hem för länge sen.
Sångmässigt.. Jodå, klart som fan han kan sjunga.

Hur verkar han vara som person? Tja...
Grabben är... Ehm..
Kan man inte vara snäll, ska man försöka hålla käft så...
Andreas = _ *_* _* _* _* _* _* _* _* _* _* _* _* _* _
Han kryper under skinnet på mig och då menar jag INTE på det positiva sättet.
Han är ju inte den skarpaste kniven i lådan.. Och nu var jag snäll.

Till de viktiga.. Marie och Amanda...
Fram tills ca 21.10 ikväll så har det legat på
Amanda  52%, Marie  48%

Efter första låten:
Amanda  60%, Marie  40%

Efter andra låten:
Amanda 80% , Marie 20%

Efter tredje låten:
Antal SMS: Amanda 3
Antal SMS: Marie 0

Marie, du är grym, men vad GÖR du ikväll???
Tappar toner, sjunger lägre än hon klarar och ta mig fan
om hon inte sjöng falskt i vinnarlåten.

Att Amanda tappar toner och t.o.m sjunger falskt är en del av hennes framträdande.
Men en tjej med Maries röst FÅR inte slarva på det sättet.

Amanda har ALLT.. Hon är en artist, och det bara ÄR så..
Marie är glad och jävligt söt, men utan rösten, är hon inget.

Jag blev sjukt besviken när Agnes vann.. Hoppas jag slipper få samma känsla ikväll.

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, nej men jag använder avklippta strumpbyxor så som andra använder benvärmare, känns behagligare. Och finare när man tar av sig skorna :P

2007-12-07 @ 23:01:58
URL: http://fgj.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0