Inga ljus, men vispgrädde :/

Det blir inte några 100-tal tända värmeljus ikväll.

Vi ska inte vara hemma.
Vi blir hämtade vid 17-18-tiden och ska tillbringa nyårsafton i Teckomatorp.
Lite synd, men samtidigt sparar jag ju de pengarna.

Jag mår illa. Av två orsaker.

1. Chokladen i den där asken var inte alls god.
Såg till att käka frukost först och helt plötsligt,
var det inte alls så gott med choklad som jag hade hoppats på.

2. Min son tog precis en mugg och fyllde den med vispad vispgrädde.
Det skulle han äta, tyckte han.
Så får vi bara se vem som spyr först. Han eller jag. Tvi.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0