Jaha?? OCH??

Detta börjar bli löjligt..
Nej, jag söker ingen kille, men som synes händer det att jag dejtar.
Och fika kan man definitivt göra..

Min siste kille var lite småhysterisk..
Han kunde aldrig bjuda på middag.
Trots att vi alltid var hemma hos honom.
Och skulle jag äta där, så fick jag vara så snäll och laga maten själv.

När man sitter och chattar med någon som vill fika, så bara slutar de svara.
Och är det någon som är intresserad av en IRL,
så backar de ändå med orden "Man kan ju inte bjuda dig på middag"

WTF?

Jag är gluten och laktosintolerant.
Jag är varken en alien eller pestsmittad.
Jag tror inte det i.a.f...
Men jag har kanske missat något?

Jaha, so what..? Jag kan inte äta mjöl och inte så mycket mjölkprodukter.
Jag kan äta fisk, kött, ris, potatis, majs, havre och grönsaker.
MÅSTE där ingå bröd, så finns det faktiskt speciellt mjöl man kan baka med.
Och jag kan dricka allt utom vanlig mjölk.

VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ HEMSKT???????


/A Lien

Kommentarer
Postat av: 08:an

Kära t8!

Vad är det som är så hemskt, undrar du. Ja inte är det du. Det är grabbar med huvudet under armen. Det har dom där för att tömma sågspånen då och då.

Kramis

2007-12-11 @ 11:45:36

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0