Jahadetvarsomfaen..

Nu när jag skulle in och skriva här
såg jag att det inlägget som försvann igår låg sparat som opublicerat...
Jaja, jag hade kommit ihåg det viktigaste i.a.f.

Jehepp, då var ytterligare en barnhelg över.
Så får vi se hur det går för bilen på tisdag.

Har varit lite duktig idag i.a.f..
Både tvättat och fått undan all tvätt.

Fick svar från killen med åsikterna om utbrändhet.
Han har tydligen jobbat, eller jobbar, inom rättspsykiatrin
och har tydligen kommit i kontakt med ett antal som fejkar utbrändhet.
Men han menade INTE att sjukdomen i sig, inte existerar.
Och jag var inte den första som hade reagerat på det han skrivit.
Han bad om ursäkt och försäkrade att han INTE menade det som ett påhopp.
Det blev jag glad över..
Blev också glad över att jag inte skällde så mycket att han blev tvär istället.
Lite för lätt hänt om man blir upprörd och känner sig påhoppad.

Hihi, har fått kontakt med en tjej i Halmstad som har samma förnamn som jag. Kul =)
Rasande trevlig tjej.. Måste sitta i namnet *skratt*

Sitter här med en massa känslor jag inte får, ska eller bör ha.
j-a sjukt.. Hur kan man bara tillåta sig att falla för så fel person??
Inte kan jag släppa det heller.. Och tro mig.. Jag FÖRSÖKER!!

Redan när jag hade tillbringat de första 15 minuterna
i samma rum som honom, så tänkte jag
"Shit, den här mannen kan jag falla för"
Och jag kämpade.. Och lyckades låta bli ett tag...
Sen var det ju såklart kört...

Men jag höll känslor och allt i styr..
(Förutom en gång när jag höll på att svimma
av kombinationen nervositet och hans närvaro)
Ända fram tills sista gången jag träffade honom..
Undrar fan om jag inte hade ett rosa fluffmoln under mig den dagen *S*

AHHHH... Jag är för gammal för sånt här...

Jag vet, jag vet, jag vet, jag veeeeeet..
Jag vet väldigt väl att det är fel.
Jag vet väldigt väl att jag inte ska känna såhär.
Jag vet väldigt väl att jag aldrig kan tala om det för honom.
Jag vet väldigt väl att det ALDRIG kan bli besvarat.
Jag vet alla "ska inte", "får inte", "kan inte"...

Men f*ck it, jag vill till Kalmar imorgon!!

/ Felna Vlad

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0