Knyckt lista

Kanske lägger in min andra lista sen, men just nu.. Denna korta:

Har du pojkvän/flickvän?
Svar: Nej.

Är du kär? 
Svar: Japp.

Hur tidigt stiger du upp?
Svar: När jag vaknar

Vem/vilka vet mest om dig?
Svar: Peter.

Gillar du att slåss?
Svar: Bara verbalt ibland.

Vad ska du göra ikväll?
Svar: SKULLE kolla på en film, men har mest pulat med bloggen.

Har du utländska föräldrar?
Svar: Beror ju på var jag bor, men nej.

Var har du ont?
Svar: Förutom ett rätt brustet hjärta, så lite i tungan. Piercingen bråkar.

Är du bra på att måla?
Svar: Tja.. Fan på väggen ibland, kanske.

Vem kramade du senast?
Svar: 08.an *S*

Vad längtar du till?
Svar: Till att jag ska bli ekonomiskt oberoende (Yeah Right).

Vad heter dina husdjur?
Svar: Min äldsta kräfta heter "Baby" men resten är namnlösa.

Har du körkort?
Svar: Jajamen.. Och stolt innehavare av Truck-kort också.

Favoritgodis?
Svar: Det varierar.

Morgon- eller nattmänniska?
Svar: Ruggu.. Öh.. Jag menar.. Nattuggla.

Sparare eller slösare?
Svar: Hade gärna både sparat och slösat om jag hade haft råd.

Har du några homosexuella vänner?
Svar: INGEN aning.. Skulle jag fråga??

Bio eller promenad?
Svar: Promenad.

Är du kittlig?
Svar: Nope, inte det minsta.

Rädd för insekter?
Svar: Bara om de sticks.

Anser du att du är stark?
Svar: För komplicerad fråga.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Kolla min sida för julklappstips.

2007-12-05 @ 21:48:02
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Annelie

Det är roligt med listor =)
Läckra färger på djuren där nere, även om jag tycker det verkar lite otäcka. Ha en god natt!

2007-12-06 @ 02:18:47
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: LYSSIE

Haha... oooh den här listan läste jag mitt i natten ..hahaha... *speechless* JAG HATAR LISTOR :p

2007-12-06 @ 11:10:55
URL: http://lyssie.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0