Lättväckt eller?

Vaknade 08.05..
Har gjort delvattenbyte i karet, så jag hade inte lysröret mitt i synen.
Men antagligen var det ljusskillnaden i rummet som väckte mig ändå.
Finns ingen vettig anledning för mig att vakna så tidigt annars.

Medan jag stod och pysslade i köket, kom jag på att det var tur.
Hade planerat ta bussen in och gå hem.
Och det i sig, medför väl inga praktiska problem..
Men jag kom på att jag ska tvätta kl 13..
Klar fördel att vara hemma tills dess.

Ska dock gå ner och kolla datumet INNAN.
Så jag VET att det är rätt.

På tal om julgodis (Eh.. Va?)
Jag var inne på Nestlés hemsida igår.image102image109
Det visade sig att de har full koll på laktos, gluten och allergier.
Vilket kan tyckas rätt logiskt såhär i efterhand,
när jag vet att de tillverkar barnmat och sånt *S

Det jag ville komma till. After Eight verkar vara glutenfritt,
trots att det är mörk choklad. Sånt gillar vi.

BTW.. Han den där knäppgöken som hade en massa
åsikter om sjukskrivna o.s.v... En av mina absoluta favoritchattisar numera.
Helt underbar, lagom skruvad kille *S* image86

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0