Mennähänänä.. intedetnä

Nåt besökarrekord blev det inte..
Men besöksrekord däremot..
Det  tidigare slogs med två besök.

Det börjar bli dags att nanna kudde nu..
Hoppas ärthjärnorna som har tagit fel på dag, äntligen har kopplat
att det är ganska exakt ett dygn kvar till det är dags att smälla raketer.
Så man kan få en chans att sova, utan att bli väckt av en massa smällande.

Har vädigt liten förståelse för folk som smäller upp en massa pengar,
dagarna INNAN nyårsafton.

Känns lite märkligt att Joel firar 12-slaget 10 timmar innan vi.
Inte för att det på något sätt berör mig...
Eller för att jag egentligen känner honom på något sätt.
Fast jag måste få säga att den lille förvirrade mannen är min favoritbloggare.

Kommentarer
Postat av: joel

åååh, det var vänligt sagt....

2007-12-31 @ 00:28:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0