Muhahahahaha

Nu är det dags att gå och lägga sig för sista gången i år.

Och eftersom vi är inne på årets sista dag,
tänkte jag avsluta året, med en liten släng av storhetsvansinne.
Tack vare Joel faktiskt.

Det slog mig nämligen nu, när jag stod och borstade tänderna,
att tack vare internet, så även om han är svensk,
så sitter där en människa på nästan rakt motsatt sida av jorden,
som faktiskt vet vem jag är.

Även om vi med största säkerhet aldrig kommer träffas IRL,
(jag får inte plats i hans resväska)
så har han ändå hyfsad koll tack vare (eller kanske på grund av?) bloggen.

KAXIGT folket.. kaaaaaxigt *nickar*

Natt natt =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och jag vet vem du är... moahahaha!

2007-12-31 @ 02:47:34

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0