Outfit

Hallå? Vad f*n ska man ha på sig?
Jeans och T-shit är ju rätt boring.
Har en såndär mellankropp nu.. Inte fet men inte smal..
Definitivt inte smal.
Säckiga kläder får mig att se fet ut, 
och tajta kläder sitter hyfsat, men hur länge?

Har en top, kavaj och tillhörande byxor..
Sitter hyfsat, med tanke på att man inte kan snabb-banta 5 kg på en dag.

Äh, får väl ta på mig det och ta med mig en hel arsenal med extrakläder.
Mjukisbyxor, jeans, t-shirt och fleece-tröja.

Misstänker att Joel får konstiga känningar i bröstet just nu när jag sitter och skriver detta.
Han vet inte varför, men han känner att NÅGOT inte stämmer.
*ARGHH* t0tta har gått över till den mörka sidan..
No worries mate... t0tta är kvar.
Men EN gång om året kan man ju bry sig lite va? image80

Kommentarer
Postat av: Joel

HAHA! en gång om året ska man bry sig :) God natt och gott nytt år MATE

2007-12-31 @ 16:10:34

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0