*ping*

Vaknade först vid tre, men tänkte
"nänä, glöm det.. Det är bara att somna om"
Så det gjorde jag...
Och vaknade nu för en stund sen av att akvariet tändes..
Kul med ett lysrör mitt i synen *S*
Får fylla upp med vatten, så ljuset bryts.

Hmm, vissa tar det här med att blogga på alldeles för stort allvar.
Satt och kollade på "Nybloggat" igår.
Man kan pinga sitt inlägg dit för att få lite fler läsare.

Där var en kvinna som har gett sig f*n,
på att få en av de mest lästa bloggarna.
Visst.. Intressanta rubriker, men när man sen klickar på en,
så visar det sig att hon pingar ett nytt inlägg var 10-20:e minut...
Vilket gör att inlägget man VILL läsa, ligger så långt ner att man inte hittar det.
Men det spelar ju inte henne någon roll, för besöket är ju registrerat.
Vuxna människor *suckar*

Det är rätt imponerande när en människa
kan få mig att känna att jag slösar bort min tid på hennes sidor.
Med tanke på att jag absolut inte har något annat än tid.
Då HAR man ett jävla ointressant beteende.

image103

Nu är det kaffe

*PING*

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Inte svära gumman, det tyder bara på en brist i det svenska ordförrådet vet du väl. Ha en skön helg, kram!

2007-12-14 @ 14:47:32

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0