Rättelse

Måste rätta nattens inlägg...

Det sitter TVÅ på nästan rakt motsatt sida av jorden som vet vem jag är.
*storhetsvansinnet breder ut sig till nästan löjliga proportioner*
Joels söta flickvän Hanna också, öffcörs image78

De har 21.05 PM där just nu (när jag skriver, inte när det publiceras)
och bör sitta parkerade på en gräsmatta
någonstans i Sidney med ett enormt lass mat.
+chokladfondue, jordgubbar, bubbel och jag vet inte allt.
(Meny står på Hannas sida)

Ja, vafan... Ska det firas, så ska det. Har man då som de,
chans att sitta med utsikt över världens största smäll-kalas,
så är det kanske inte så konstigt om man passar på när man är där..

Vi förväntar oss en hel drös med foton.

Själv lyckades jag hitta EN sort chokladlåda på Cirygross
som var glutenfri och den ligger just nu
och bara räcker lång näsa åt mig i kassen.
Är jäkligt chokladsugen.

Det har snöat inatt.. Tvi och trippel-tvi..
Tack och lov bara ca 3 mm, så det har snart försvunnit igen.
Det är andra gången i år det har snöat och
första gången var det lika lite, och försvann lika fort.
Man bara måste älska Skåne om man hatar snö.

Men nu är det kaffe.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0