Se där

Det var väl det jag visste.. Det SKULLE komma senare.
Skulle tippa på att vid 15-16-tiden... *blås*... t0tta borta.
Telefonen ringde nu vid 18 och väckte mig.

Och...
Mycket riktigt..
Någon har hällt ut min hjärna och roar sig just nu med att ångvälta den.
Helt groggy.


image93


Tidigare idag, var där ett psykofruntimmer
som hade fått för sig att jag har nån j-a redovisningsplikt till henne,
bara för att hon väl hade tänkt ha en dejt eller nåt med han som ringde nu...

Hon skulle ha mitt namn,
veta min relation till honom och
om jag hade något att säga om honom, så skulle jag göra det till henne...
WTF?? Vilt främmande människa.

Jag hänvisade till honom, men nä, då snokade hon, tyckte hon.
Jösses.

Det slutade med att en hyfsat uppretad t0tta
skrev "Hej då" till henne och slutade svara. 

Skickade ju iväg ett varningsmail till honom.
Stackars honom om han ska dejta henne.

Fruntimmer *fnys*

Så han ringde nu och undrade vad det var frågan om.

I såna lägen är man glad att man alltid sparar alla mail.

Hu.. Sitter här och undrar om det hade hjälpt
att gå ner och sätta sig på AF och blänga på dem,
tills jag får nån praktik eller utbildning eller vad som helst.
För nåt arbete får man ju aldrig på ARBETSförmedlingen.

Haha, jo på tal om det..
Fick faktiskt hem en lapp om extraarbete från AF i förra veckan eller nåt..
UTAN hotbrevet istoppat..
Se, det hjälper att protestera ibland image82

Åhhhh.. Nån som har en degskrapa?
Vill ha upp innehållet i huvudet igen. image94

/Ms B Orta

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0