Tisdag morgon?

Nu brukar det ju vara nån jäkel som knycker mina tisdagar. image43
Eller om det är natten mellan tisdag och onsdag den knycker.
Har inte riktigt kommit på vilket än. Men jag TROR det är tisdag idag i.a.f.

I vilket fall får jag väl känna mig nöjd, oavsett vad denna dagen heter.
Klockan är 6.25 och jag har både vaknat,
gjort kaffe, diskat och landat vid datorn.
Och jag känner mig inte som om någon har hällt ut
min hjärna och kört över den med en ångvält.

Jag är alltså hyfsat pigg.
Hehe, jaja.. Det får man säkert tillbaka vid middag.
Då kommer ångvälten och lutar man sig bak, så slocknar man som ett Liljeholmens. image91

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0