Tro det eller ej, men jo.. Mode

Var inne och kollade på en av alla tusentals
modebloggar. Jag vet inte om jag börjar bli gammal,
eller om modeskaparna driver med "oss".

Överst på sidan, låg ett par solglasögon i pastellfärger.
Vi snackar babyblå, gula och rosa.
Visserligen ska man ju behålla sitt barnasinne men...
Detta är alltså meningen att
vuxna människor ska ha på näsryggen? Seriöst?

Efter att ha skrollat ner ett antal bilder på en massa utstyrslar
som får alla anorexiadrabbade modeller att se gravida ut
(mycket märklig syn BTW)
och ballongkjolar som hade fått vilken 80-tals modeskapare som helst,
att bli grön av avund....
Så dyker min mormors gamla nattlinne upp.

Jag skojar inte. Ta mormors gamla nattlinne och färga det svart
så viola... Har vi en klänning som kostar 1099 svenska kronor.

Hehehehehe.. Jaja, det dyker upp konstigheter hela tiden.
Och jag lär aldrig förstå mig på det.

/O Modig

Kommentarer
Postat av: joel

upp till kamp mot modebloggarna! hehe, spott on i kommentarerna. svimfärdig av beundran är en klassiker

2007-12-13 @ 09:05:17
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Tereze Kirch

Tack för att du hjälpte mig med stavfelet.. Vad skulle jag gjort utan dig?

2007-12-13 @ 14:53:56
URL: http://honeydew.tjejsajten.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0