Woah!

Vilken skillnad.
Snacka om att det märks att man har slutat röka.

Tog bussen in till byn och gick hem.
Sist jag gjorde det, rökade jag och var RÄTT slut
och hungrig när jag kom hem.

Nu däremot...
Trots att jag knappt varit utanför dörren på 6 veckor,
så kändes det inte mer i kroppen än att det hann gå över
när jag gick in om affären, när jag kommit hem.

Det är ändå en sträcka på 6-7 km jag har gått.
Jag är dessutom rätt säker på att det gick fortare denna gången.
Kan i.o.f.s ha berott på att jag hade musik nu också.
Det gör nog rätt stor skillnad på tempot.
Och det blir inte fullt så tråkigt heller.

Lite trist att jag inte fick solat bara.
Hade varit rätt skönt.
Men det var så pass uppfriskande att gå,
att detta inte lär vara sista gången.

Så jag kan sola nästa gång image101
 
Och vem vet...
Jag kanske somnar i normal tid ikväll, så man kan få rätt på dygnet igen.
Kan ju vara rätt bra när man har barnen i helgen också *S*

Kommentarer
Postat av: joel

ny modesektion även på min sida om än i annorlunda stuk :)

2007-12-13 @ 15:13:43
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Tereze Kirch

Har JAG påstått att jag INTE visste om konsekvenserna av sex?

Nope..

2007-12-13 @ 15:35:02
URL: http://honeydew.tjejsajten.se
Postat av: Lilla Mamma

Gumman, om du bara visste hur stolt jag är över dej!!! Har ju själv slutat röka så jag vet hur det är!!! Kram!!!

2007-12-13 @ 19:11:59

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0