And there all the hope goes byebye.

Började chatta med en kille på 25 år ikväll...
Han gick exakt samma truckkurs som jag,
fast för 1 år sen och han är arbetslös.
TROTS att han är av hankön. Och trots
att han hade ett vikariat på 3 månader
i somras. Han har alltså truckvana också.
Och det är för sent att söka någon ny utbildning som börjar till våren image45


Meeeen... Jag ska se det positivt.
Det innebär ju att det inte är MIG det är fel på.
För även om jag HADE varit kille och haft erfarenhet,
så hade jag ÄNDÅ inte fått jobb.. Jippi!! 
                                                          image46
                                        Eller nåt...

image50 HA!! Fick precis reda på att jag inte är den första
Lager och terminaleleven på Utbildarna,
som är laktos och glutenintolerant.
25-åringen också.
Vi har rätt många likheter faktiskt.
Skiljer bara en bokstav mellan våra efternamn.
3 likheter än så länge. Lite kul.

På tal om truckjobb.. Sprang över DHLs reklamvideor.. Helt underbara.



AAAHHHHRRRGGGHHHH!!!! Jag är en svag, svag individ..... image47
Jag skulle aldrig ha skrivit inlägget om smileysarna..
De infekterar hela tänkandet och bara MÅSTE klämma
sig in för att komplettera en mening, fras eller tanke.
Jag är FAST... Fast i smileyträsket.

// image49

Kommentarer
Postat av: lyssie

t0tta got a lot of spare-time! ah vet du... efter denna veckan kommer jag göra dig sällskap.. jag har inget jobb heller o ingen mer skola... argggh... så irriterande! ah ja vi löser det (;
den där truck-kursen känns smått... onödig? eller vad säger du nu... haha... hoppas den har nytta i framtiden... eh.... ja en sak var bra iallafall med den.. o det var t0tta (: Du e underbar !

2007-11-21 @ 14:32:52

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0