Bara lördag.. Helt enkelt...

Har inte hänt ett smack idag...
Har som vanligt skickat jobbansökan.
Passade på att söka på DHL internationellt också. Lite i.a.f
Höll mig till engelsktalande länder.. Rätt bra om man kan göra sig förstådd.

Min Denisonbarb har fått hjärnsläpp.. Och gör skäl för smeknamnet
"Torpedbarb".. Världens fredligaste fisk i vanliga fall.

Denisonbarb

image17

Men den har fått något emot ett av spökena. (Black ghost)
Den jagar det stackars spöket så ofta den får en chans..
Simmar emot den som en torped eller nåt.
Knäpp fisk.


Black Ghost

image18


Vilket är lite löjligt egentligen, för om spöket skulle ilskna till
så har barben inte en suck. Spökena är släkt med moränor.
Och alla som har sett en moräna gapa, har en bra uppfattning
om vad ett ilsket spöke kan ställa till med.
Den hade kapat barben på mitten.


På tal om Barber..
I fjol när min dotter fyllde år, så kom exet med 10 st albino-tiger-barber
som hon fick i present av honom. Hon tittade på dem och undrade vad de var.
Exet svarade att det är tigerbarber.
Då satte dottern näsan i vädret och sa
"Ah!! Tiger-rabarber" och fortsatte iväg på annat håll som bara barn kan göra.
Och lämnade sin mamma full i skratt. Exet tyckte inte det var lika kul *skratt*

                                                Albino tigerbarb

image19


Har inte ett dugg intressant att berätta idag,
så om jag inte får ett infall och skriver mer senare,
så lämnar jag eventuella läsare
med en video som inte kan göra en något annat än glad.





Kommentarer
Postat av: Lilla mamma

Hade ju varit trevligt om du hade skrivit datum också ju, åååå ...den lilla "barben" har väl blivit förälskad , härligt med blandning kan ju bli spännande bebbar där ju.
Kramiz o ha en mysig Söndag!

2007-11-18 @ 15:52:17
Postat av: Lilla Mamma

Trevliga sidor tycker jag ( glömde att skriva det )
Ha de

2007-11-18 @ 15:55:26

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0