Frustration

*har just nu lust att ta på mig en vikinghjälm,
beväpna mig med en yxa, springa runt
och skrika som en j-a galning*


Hehehe, se där ja.. Det fanns tillfällen då smileyn hade kunnat användas.

Sitter just nu med tjocka strumpor, tjocka byxor, tjock fleecetröja,
under täcke, med en varm laptop i mitt knä.... och fryser.

Ungarna gillar potatissallad och potatissallad innehåller laktos...
Den har också en konstig förmåga att inte bli uppäten,
vilket ju innebär att en annan får ta hand om det som är över.. 

Lite laktos tål jag, men att ha det som middag både lördag och måndag, är ingen höjdare..
Då blir man sjuk... Så direkt efter maten mådde jag illa och efter ca 20 minuter..
Hehe.. Tror inte jag ska rita och berätta... Men jag fryser nu i.a.f...

Men det är inte det jag är frustrerard över..

Tre veckor som arbetslös och inte ett jobb i sikte..
Utan erfarenhet, inget jobb.
Utan jobb, ingen erfarenhet.

Ska åka in DHL imorgon och höra om jag kan få praktik i.a.f...
Står utan bil just nu, så aningen begränsad är man ju.


image44

Kommentarer
Postat av: 08.an

Här kommer en jättestor varm bamsekram bara till dig!!
Hoppas du mår bättre snart och jobb, ja du om någon ska ha ett!

En stor kram till!!!!!

2007-11-20 @ 06:49:15

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0