Idol, Daniel Karlsson

Först och främst.. Du 08:an..
Det finns gubbar på 20 år och det finns 
GAMLA, bittra gubbar som är under 50 *veta*
Men DU kan inte bli gubbe ens om du försöker, eller om lever tills du blir 150 år.
 Äldre och visare ja, men gubbe.. NÄPP *hävdar bestämt*image22

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter att Daniel Karlsson sjungit ikväll i Idol,
fick jag dagens största skratt..
Och jag skrattar mycket och ofta, kan det påpekas.
När Kishti inte vet vad hon ska säga och bara vräker ur sig
"Älskling, vad fan är du gjord av???"
Bara hela uttrycket hos henne fick mig att skratta rakt ut...
Och precis när jag har hämtat andan, lyckas Peter Swartling..
Han säger "Jag tror du är gjord av kött och blod.. Och du berör mig ända in i benet"
Jag bara avled.

Men det borde hamna på YouTube inom några minuter,
så jag ska se om jag kan lägga in det här.
Det var ju inte bara JAG som reagerade om man säger så *ASG*

YES!! Där kom det.. Det tog en dag men nu så.
Kolla hela klippet och lyssna på vad juryn säger efter...




Dra åt hela H-E.. Daniel åkte ut..
Jag är stum.. Det måste finnas nåt kryphål för att få tillbaka honom. Shit.


Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0