Jaha, men jag då då :-)

Jahapp.. Var inne och läste Babiiies blogg,
så jag tänkte att jag måste ju också ha en..
Får väl se vad man kan skriva om i en sån här..
Gjorde ett par försök att skriva dagbok när jag var liten,
men det hade jag aldrig diciplin till att fortsätta med.

Ska kanske presentera mig? Heter ju inte t0tta på riktigt, givetvis,
men har väl haft det nicket i närmare 10 år, så jag tror inte att någon som känner mig,
inte vet att jag är t0tta.. Med en nolla :-)

Juhupp... 32 år, 2 barn på 11 och 8 år, född och uppvuxen i Skåne...
Lever i en konstant berg-och-dal-bana... Och har skitkul på vägen...
Är rätt envis av mig och ger gärna mig själv utmaningar..
Sparkar dock bakut om någon ANNAN försöker utmana mig.

Ett exempel.. Jag har nålfobi och en tatuering, och 5 piercings..
Har haft 7 men tagit bort två...
Att jag slutade röka för ca 8 månader sen och fortfarande inte har tagit ett bloss,
trots att jag är röksugen i stort sett var dag, är väl också ett rätt bra exempel *S*

Har precis genomgått de 8 roligaste veckorna i mitt liv..
Gick en truckförarutbildning i Hbg, och det kan kanske kännas oviktigt för den (om nu någon) läser detta,
men den MÅSTE nämnas, det bara är så...
Jag är helt övertygad om att det måste vara ett brott mot de mänskliga rättigheterna att tvinga oss att sluta där..
Och de flesta av mina kurskamrater håller med....

Har suttit här och skrivit om flera ggr nu..
Försöker beskriva vad det var som var så bra och så kul med kursen... 
Får nog helt enkelt sammanfatta det med tre ord, förutom underbara lärare och elever, 
så får det låta hur fånigt det vill..
Kärlek, respekt och skratt... Och nu efter.. S A K N A D ! !

Undrar vad jag har för betyg i ett par av ämnena bara... Saknar nog den sadist-läraren mest av allt *skratt*

image2



Mannen nedan är RIKTIGT duktig

Jeff Dunham

Kommentarer
Postat av: ally

Hihi aah du e så söööt! det var den bästa kursen någonsin.. nu känns det så tomt efteråt.. men en sak jag INTE kommer sakna är PASTAMANNEN iallafall :p hahahaha

2007-11-04 @ 14:23:49
URL: http://lyssie.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0