Og nu blir det akkurat raklamer.

Hehehe, Ally sa det... t0tta´s got to much spear time.
Har tittat på MASSOR av reklamfilmer... Ett par riktiga asgarv.
Och till sist föll jag över den... Den som visar att den perfekte mannen... Är någon annans.

Enjoy



Alltså.. Jag måste ta mig utanför dörren snart..
Blir ju dum på riktigt av att bara sitta här... 
Men å andra sidan.. Kommer ju ingenstans,
så vad ska man göra? Gå ut och titta på när gräset slutar växa?
Inte mycket till sällskap.  Då är faktiskt reklam bättre.

HA! Universums sätt att uppväga att jag hade FÖR kul på truckkursen..
Där har vi det. Det ÄR alltså straffbart att ha för kul... Hahahahaha

Och så har jag dessutom börjat vända på dygnet.
Somnar inte förrän 4-5 på morgonen.. INTE bra.

Får försöka hitta på något imorgon som INTE har med internet att göra.

Nä, nu ger jag upp..
Hade hittat en dagbok som jag skrev i på nätet för tre år sen när jag var sjuk..
Tyckte den var kul att läsa, lite mörk humor...
Och nu har jag kopierat och klistrat in här två ggr,
men när jag sen sparar så försvinner det.
Och givetvis var jag ju inte smart nog och markera och kopiera INNAN jag sparade heller...
Brukar ju inte behövas annars liksom.
Så det får vara.. Kommer kanske en annan gång...
 När klockan inte är mitt i natten...

Natti

// Ms Vamp Yr

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0