Saknad, saknad

Körde in till skolan idag.. Jaja, till bemanningen.. Fast dem missade jag *S*
Fick träffa de viktigaste i.a.f.. Läraren *saknar som FAN* och så Mia och Ally...Så jag kan inte vara något annat än glad i hela jag just nu.


image7


Fasiken.. Måste skaffa en riktig kamera.. Hopplöst att sitta och klödda med cam.

Fick reda på mina betyg i.a.f.. Bara två MVG.. Vet inte om jag ska vara nöjd eller slap myself silly... Hmm *klurar* Får nog gå om ADR och truck... >:-) Med samma lärare givetvis...

Aja.. Har haft riktigt kul idag... Hahaha, jag är nog lättroad... Först chatta med Ally, alltid kul.. Sen prata med läraren, alltid kul... Träffa Mia var kul.. I synnerhet som det var helt oväntat... Sen käka lunch med Ally.. Luv U babe...

Släppte av henne på Komvux och jag som har noll koll på Hbg, körde vilse när jag skulle hem.. Sånt tycker jag också är skitkul (har aldrig påstått att jag är normal).. I synnerhet när jag lyckas yra mig till precis rätt ställe.. Kom ut vid Hyllinge *S*

Sen kände jag att jag måste ha ett dagsfärskt foto till bloggen, och eftersom jag har en massa fniss i kroppen, så slängde jag på min cowboyhatt och fotade med camen.


Allmän utdelning av pussar åt de som vill ha :-)

image8

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0