Ursäkta mig men...

Hur och var utbildar man sig till kille??

   

image14

Tar det lång tid? Är det smärtsamt?


Fick tips om ett jobb idag.. Verkade vara precis som gjort för mig..
Lite orderplockning, lite truck, lite kontor och lite försäljning...
Men tji fick jag.. Jag hade fel utbildning IGEN..
Antingen skulle jag vara kontorsråtta
(ber om ursäkt till alla kontorsråttor för uttrycket),
eller så skulle jag bara lagerKILLE med truckvana.

Fast om jag hade varit alla tre, så hade jag fått båda jobben..
Manlig kontorsråtta med truckerfarenhet. (existerar såna??)

Tja.. Papper gillar jag inte, så det tänker jag inte plugga..
Truckvana förväntar jag mig att få av att köra truck,
så då finns där ju bara ett alternativ kvar..
Jag måste konvertera till kille.

Mja.. Vet inte riktigt.. Tycker nog att jag funkar rätt bra som tjej faktiskt... *rodnar*

Aja.. Det måste finnas nåt jobb åt mig också.. Nånstans.. Nångång..

Tänkte på en annan sak..
Du 08:an.. Du skulle ha ett bett i öronsnibben
för att du inte talade om att du fyllde år härom dagen *tugga*

Grattis i efterskott


 

image16


Var och hämtade barnen idag.. Halt var det på åsen och rådjur var där på vägen.. Sööööta :-)

Sen körde vi till Hyllinge. Har köpt klippkort till dem på Lektjohejsan där.. Vad det nu heter.
De är där en timme i taget och efter 50 minuter hade jag slut på annat att göra,
så jag gick in och väntade på dem.

Där var bara en annan pojke och mina. Pojkens mamma satt där också.
Tja.. Man är väl inte mer än fruntimmer, så jag började prata med henne.
Efter en halvtimme, skulle de stänga så vi blev tvugna att gå *S*

Vi blev klara först och gick ut..
Vi sa hejdå och det gjorde ungarna med.
Efter typ 10 meter, tog jag väl ett hårt steg eller nåt,
för den grå massan skvalpade till och jag kom på att hon berättat att hon inte har bil..
Och hon hade hela vagnen full med saker...

Så jag gick givetvis tillbaka och erbjöd henne sjuts hem..
Blev lite sur på mig själv för att jag inte tänkt på det direkt...

Verkar vara en heljuste tjej.. Jag fick bensinpengar.. Hon envisades *S*
Sen stod vi väl och pratade en halvtimme till och bytte nummer..
Och det skiljer bara 3 månader mellan pojkarna,
så de bytte också nummer.
Så vem vet.. man har kanske fått en ny väninna :-)

//Fr. Fortf Tjej

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0