Zömnbrist och hjärtesorg.

Kan bli en intressant dag idag..
Somnade nångång efter 4 imorse och vaknade nångång innan 8..
Ca 3½ timmes sömn.. Lite lite t.o.m om man går hemma.
Men eftersom jag måste vända dygnet rätt,
så tänker jag inte sova nåt mer förrän ikväll.
Och då hoppas jag bara att jag inte är övertrött,
för då kan jag inte somna ALLS.


Hu.. Känns som jag precis har fått en kalldusch.
Fryser ända in i märgen. Ja, min hjärna visste,
men hjärtat har ju ingen grå massa..

Finns det något värre än det ögonblicket, när det händer något
som ger en den där kalla känslan i bröstet och hjärtat känns
som det ska banka ut ur bröstkorgen? Precis då när det känns som
om hjärtat bokstavligt går sönder och man vill kräka?
Precis det ögonblick när känslorna inser att hjärnan hade rätt?

Även om man VET att det bara kan sluta så, så låter man ändå inte bli
att släppa in vissa i det där allra innersta rummet..
Det rummet där han måste SLÅ sig ut, med all förödelse det innebär,
för det finns inga dörrar som går åt det hållet.

Att man aldrig lär sig.

image66

/L Edsen

Kommentarer
Postat av: 08:an

Kära t0tta!

Skulle vilja vara nära dig och ge dig den största, varmaste björnkram som fanns. Bara för att göra dig lite gladare ;)

2007-11-27 @ 06:48:11
Postat av: lyssie

aww... sötnos då. Jag vet precis hur den där känslan känns!
haft för mycket utav den.. och det gör mig eviiiil.... jag önskar man kunde låsa in sitt hjärta i en låda gjord av renaste bly och sänka den till de tdjupaste delen av oceanen.. där det är 11 km djupt och ingen kan få tag på den =( *krama*

2007-11-27 @ 14:29:42
URL: http://lyssie.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0