Aaaaningen stressad..

Jag har 15 minuter att slänga i mig kaffet,
innan jag ska köra.
Så kommentarerna får vänta..
Sorry guys image368

Är smått stressad i huvudet faktiskt...
Även om man givetvis ska vara social,
så är det ändå motsvarande en 2 timmars
monolog, jag ska hålla i huvudet...
Och komma ihåg ordningen.

Jag kan ju alla tester och så, men.. Uh....

De ringde från Arbetsförmedlingen och väckte mig
kl 9... Terrorister. Jag hade tydligen ett möte där idag.
Hade jag ingen aning om.
Det är ju rätt skönt att slippa.

Jag har inte fått nån deklaration i år.
Är inte det väldigt konstigt?
Tur man E-deklarerar... Då behöver man inte ens öppna skiten.

Se hur sammanhängande jag är i huvudet...
Kommentarer --> Tester --> AF --> Deklaration...
Nästan i stil med Hipp Hipp....

Nu ska jag hipphippa mig iväg.

Bör vara hemma närmre midnatt,
så om jag inte däckar på dörrmattan,
så kikar jag in och svarar på kommentarer.

Vinkivink.

Kommentarer
Postat av: ullrika

hipphipp är bättre än hiphop...!

tackar för napp-peppning. och jo. söndertuggad tumme är sämre än nappad trut skulle jag tro. fast du har ju svårt att jämföra ;)

2008-04-21 @ 21:54:27

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0