Aww... Stackars Dean...

Satt här vid datorn och dottern är inne och kollar TV.
Nåt talangprogram med Sofia Ericsson, Tobbe Trollkarl och Bert Karlsson..
Rätt som det är, hör jag:
-"Är det Rod, eller Rud Stewart?"
-"Rud"

(Han heter Dean på riktigt, därav rubriken)

t0tta får fart och kastar sig in i TV-rummet...
"Rud" är en mycket god vän till mitt ex.
En väldigt rolig, trevlig och extremt underhållande, ehm..
Har för mig han är irländsk och inte britt,
men jag ska låta vilket, vara osagt.

Har bara träffat honom ett par ggr,
och eventuella historier jag har att berätta,
lämpar sig dels inte i bloggsammanhang
och dels blir det inte alls lika kul på helsvenska.

Jag tyckte i.a.f att han skulle gått vidare.

I vilket fall är det alltid kul att se personliga kändisar på TV.
Lite konstigt att man blir stolt som en tupp var gång,
men man BLIR ju faktiskt det.

Jag är FORTFARANDE lite mallig,
var gång jag ser Johan Glans på TV t.ex..

Och jag ska INTE tala om vilka minnesbilder som kommer upp,
var gång jag ser Ola på TV.. Inte idol-Ola nu,
utan han som är med i alla barnprogram och har blivit nån
TV-chef för nån barnavdelning, eller nåt.
En lång, mörk, skånsk, historia, från Malmö.

Hahaha, anä.. Varför började jag nu tänka på det??
*ASG*

Kommentarer
Postat av: Nilla

Halloj..man måste ju kika in och kolla hur fredagen är för dej då...själv sitter jag och bloggar febrilt och tänker varannan sekund att nu måste jag nog duscha fast det är ju ingen som klagar att jag luktar häst bajs så snart ska jag ta ett bad med en bra bok och en bärs må så gott

2008-04-04 @ 21:51:31
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: emmalimamman

mmm. ola... (fast jag har inga såna minnen som du!)

2008-04-06 @ 21:30:18
URL: http://akirllu.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0