Bzzz

Min Eslövstripp blev inställd. Mannen kunde inte vara hemma.
Tänker jag knacka dörr för att få in en annan demo?
Njet, nope och knappast.
Enda anledningen till att jag inte protesterade mot den idag,
var för att jag strulade till den igår.

Jag tänker vara hemma och städa lite och vila mina axlar.
Med tanke på att jag ju faktiskt HAR jobbat 5 dagar denna veckan,
+ att jag har FEM besök imorgon, så har jag inget dåligt samvete alls.

Hmm.. Jag bor på andra våningen...
Jag sitter med Bs dator i köket.
Han har ju portabelt internet.
Jag tittar ut genom fönstret och ser.. En massa humlor.
Vad gör de HÄR uppe??
Ska de inte vara nere på marken och sniffa på blommor,
och skrämma småbarn?
Är det inte liksom det de är till för??

Vilket osökt leder mig till en skånsktalande humla..
I Dunderklumpen... Och Jätten Jorm..
*trallar hysteriskt*

YOUTUBE!!!


Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0