Dagens utmaning...

Idag blev jag utmanad av Madde

Vad gjorde du för 1 år sedan?
2007- 31år
Var på samma ställe som jag är nu.

Vad gjorde du för 5 år sedan?
2003- 27år
Tror jag jobbade på bårtaxi då. Med arbetstider som hindrade ett liv i övrigt.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998- 22år

Levde Svenssonliv. Var gift, hade en liten son, vi hade hus och jag jobbade som vårdbiträde på långvården.

Vad gjorde du för 15 år sedan?
1993- 17år

Gick gymnasiet och på fritiden var jag mest i mina föräldrars datoraffär, eller hemma och sov.

Vad gjorde du för 20 år sedan?
1988- 12 år
Gick i sexan och gjorde väl inget speciellt.

Vad gjorde du för 25 år sedan?
1983- 7 år
Gick i ettan och hade precis bytt lärarinna, till världens hemskaste människa. Kommer avsky henne till jag dör.

Hmm.. Utmana någon..? Tja.. Ska jag, så ska Joel


Kommentarer
Postat av: avundsjuk

men för tusan. det här börjar likna åttiotalets kedjebrev (jo, det var väl på den tiden man skickade brev? riktiga brev? skrivna. såna med frimärken?). utmana hit och utmana dit. jag tycker det är supertöntigt.

för det är aldrig nån som utmanar mig...

2008-04-09 @ 20:00:42
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Emmy

Den listan snor jag helt ofärskämt av dig. *visslar oskyldigt*

2008-04-09 @ 20:28:58
URL: http://emmybrunner.blogg.se
Postat av: ullrika

nejnejnej! jag vill inte!

2008-04-09 @ 20:53:22
Postat av: johanna

ah! så roligt test. jag snodde det av dig=) kika in å kolla

2008-04-12 @ 00:17:47
URL: http://hannapape.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0