Kanske, men ändå inte, fast lite ändå

Så var det fredagskväll...
Jag sitter och steker mina iskalla fötter på en värmefläkt.
Min tuggleksak, har kört till jobbet.
Mitt godis är slut, sen några dagar tillbaka.
glassen åt jag upp tidigare idag, (inte B&J)
pengarna är slut och bilen jag kunde ha kört med
OM jag hade haft pengar, är avställd.

Jag har fortfarande feber och är bottensnuvig.

Med andra ord.. Det är synd om t0tta..

Men hon har ett äss i morgonrocksärmen *flinar*

Jag har glutenfritt mjöl, laktosfri mjölk och After Eight.
Resultat? Pannkakor med After Eight.
MUMS!!

B har dessutom läsk hemma och jag har ju internet...
Och som sagt, en värmefläkt att steka mig på.

Resultat?
Såååååå jäkla synd är det inte om t0tta, trots allt.

Kommentarer
Postat av: Pappa C

Hahahaha TUGGLEKSAK!!!!

Det var riktigt kul.
Jag ska skaffa visitkort som det står "Tuggleksak." på.

2008-04-11 @ 21:16:09
URL: http://www.pappac.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0