Mentorshpentor

BHA!!
Jag började ju jobba idag.
Efter min första demonstration,
ringde kontrollern och frågade om min mentor kunde få slippa dema för mig,
för hon hade bra flyt hos M..

Jamen tack så j-a mycket.

Hon skulle ta en för M på morgonen och en för mig på kvällen.
Nu sålde jag maskinen på mitt andra demo,
och eftersom hon aldrig kom hit,
hade jag ju ingen maskin att dema med,
så jag blev tvungen att boka om mitt tredje.
Det som hon skulle demat..

Tack som fan.
Hur ska jag NU kunna lära mig sälja, image379
om jag inte får se en hel demonstration?
Och var ska jag nu få en maskin ifrån,
som jag kan dema med imorgon??

Och hon har inte ens ringt mig...
"Sugga" är ju ett ord som ligger nära till hands.

Och för er som har hört ryktena..
Nej, ett sälj, är INTE bättre än sex.
10 sälj och en lönecheck därefter, KANSKE..
men inte ETT sälj.. inte ens det första.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och köra hem till B och lägga mig.
Att yra, svamla och dilla en hel dag, tar på krafterna.

t0tta e NANNI. image359

Kommentarer
Postat av: ullrika

tell me more? vad är det du ska sälja? och hur pedagogisk är "subban"? har du grundlön också eller bara säljprovision?

2008-04-21 @ 21:46:23

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0