Socionomutbildade sadisttomtar.

Jo, jag har nog väldigt rätt.. Jag BEHÖVDE sova..
Vaknade när klockan ringde i morse och det kändes,
som 1000 små elaka tomtar, satt och stack mig med nålar
inne i huvudet.

Sadister...
Hmm.. Jag tror mina tomtar har socionomutbildning.
Fan vet om de är dumma nog bara...?

Klockan var ju alldeles för tidigt för att ringa och säga att jag
blev hemma, så jag somnade om.
Men vaknade igen vid 8 och ringde då.
Nu var det inte rätt person som svarade,
men jag hoppas ju han har framfört att jag har ringt.

Gick upp vid 13.30... Som sagt.. Sömn behövdes.

Nu har jag ätit pannkakor med After Eight och dricker kaffe.

Kommentarer
Postat av: Jennie

underbart att sova ut :)

2008-04-03 @ 15:24:51
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: joel

Pannakakor med after eight.. med risk för att låta som en fjortonåring utan vilja.. Det ska jag pröva!

Och ja fan, ett gästinlägg, ar du några preferenser om vad det ska handla om?

skitkul ;D

2008-04-03 @ 23:21:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0