Udda variant?

Hahahahahahaha, scannandet fortsätter.
Blev rätt full i skratt.

När mina föräldrar firade sin 25:e brölloppsdag,
samlade jag och min bror, våra familjer och tog
en samlig foton i studio, av alla barn, svärbarn och barnbarn.
Vi förstorade upp det till typ 80 X 120 cm och gav det till dem i
bröllopsdagsgåva *tipsar om present*..

Givetvis får man ju ett litet album med småbilder,
och när jag satt och tittade på dem nu,
var jag tvungen att fråga mig själv.

VAD FAN PYSSLADE FOTOGRAFEN MED??!!??
För vad jag kan se, är det INTE två happy campers,
som blir fotade. Ser mest ut som båda planerar bryta ut i
hysteriska illvrål och snyftningar, vilken sekund som helst.
Wierd...

Fast söta är de *S*

image431image432

Kommentarer
Postat av: joel

okej, men lyssna här nu då.. jag har just spenderat en timme med att svara på kommentarer och jag är inteens halvvägs med natten skörd...

det blir alldeles för mycket..

Nej, jag tror helt enkelt att jag kommer börja kommentera klumpvis i bloggen.. Jag gör det på fösök i en vecka i alla fall så får vi se hur det går sen..

jaja..

och fan, nu tar du i.. dom ser inte ledsna ut, mer mysteriska och halvcyniska.. så som varje svenska vill se ut ;D

2008-04-12 @ 00:50:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

nej, jag vet vad du menar...

hmm...

det får tänkas på.. Men faktum kvarstår, 2h 23min tog det att svara på morgonkommentarerna idag...

det blir runt 5 h om dagen i kommentars-svar..

det funkar inte.. det orkar jag inte med..

2008-04-12 @ 01:24:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: ullrika

öh.. kan det ha varit den gula rutan... ;)

2008-04-12 @ 21:32:14
URL: http://akirllu.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0