V A R F Ö R S K R I K A ?????

Lite lustigt..
När man tittar på "Mest aktiva"-listan...
Nu har nästan hälften, skrivit sitt namn med
S T O R A  B O K S T Ä V E R  O C H  M E L L A N R U M..
Det är snart så många som har gjort det,
att de med normala namn, kommer sticka ut ur mängden.

Enligt traditionell internet-hyfs, betyder det ju att man SKRIKER
eller verkligen POÄNGTERAR något när man använder versaler.

Att en viss B.L.O.G.G.A.R.E, skriker ut sitt man,
förstår jag.. Hon har inte bättrre vett helt enkelt.
Det är bara synd att de andra tar efter.

Och för den delen.. Ni LIGGER ju redan på listan..
Varför är ni då rädda för att inte synas??

Kommentarer
Postat av: EgoElin

inlägget..WORD!

Å jaa..piercingar ä skiitsnyggt! Jag ä sur på min navel för den jag hade där växte ur =/ men den ska inte tro att jag inte kommer trycka genom en nål där igen. minsann!

Krya påå dej!

2008-04-07 @ 20:55:08
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: fundersam

du har rätt. och jag skäms. fast 1) jag ligger inte på listan, och 2) jag har små bokstäver och mellanrum. dessutom skriver jag ihop dom ibland. för att skoja till det lite liksom. å sen puttar jag isär dom igen när bokstäverna tröttnar på varann. är det okej?

2008-04-09 @ 00:30:56
URL: http://akirllu.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0