Coolt!

*skratt* Jag tror B (eller jag) får resa bort fler ggr.
När vi hade lagt oss, och han höll om mig,
så kan jag säga att jag var nog en av de lyckligaste människor,
på denna jord.  Jag älskar givetvis att bli kramad alltid,
men detta var en riktigt häftig upplevelse...
Det kändes liksom i hela kroppen,
hur mycket jag hade saknat honom.

Eller kanske snarare, att vi har saknat varandra...
Nu ska B på en massa möten, och jag vet
inte riktigt vad jag ska göra.
Fast ikväll, tänker jag kramas extra mycket igen,
för idag är vår 7-månaders-dag =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter ju så underbart, bättre än "en bal på slottet". Kan riktigt känna pirret i magen!

2008-08-21 @ 14:55:26
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0