Gomorrn

Jag hade rätt.. Inte 17 var jag vid mina sinnes fulla bruk, kl 7.
Nädå, jag kom nyss ner till tvättstugan och fick slängt in tvätten.
Har dessutom början till en ordentligt nackspärr, känner jag.

Fredrik Reinfeldt fyller år idag.
Jag är inte moderat, så det är ju inget jag varken firar
eller gillar. Enda anledningen till att jag vet det ALLS,
var att jag för ett år sen, gjorde en såndär
"Vem fyller år på samma dag som du-sökning".

Min mamma fick Darin, min dotter fick Danne Stråhed,
och vem fick jag?
Jo, Fredrik Reinfeldt...

Tack för den Televerket.

Kommentarer
Postat av: Wille

Då får man väl säga grattis på den stora dagen



Här kommer en grattis kram

2008-08-04 @ 10:13:17
URL: http://wilens.se/btw/
Postat av: Annika

Hehe där är ju en till som fyller år idag!

Grattis på dej från Emil! ;) (och oss andraS)

2008-08-04 @ 13:00:29
Postat av: ullisen

grattis som tüsan girlie!! - i efterhand :)

2008-08-07 @ 01:03:57

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0