*pip*

Oj, vad jag längtar tills B kommer hem igen.
Bara tanken på att få SE honom igen, får hjärtat att slå volter.

Han kommer förmodligen stanna ännu längre, än han hade tänkt
från början. Det visade sig att hans mamma, hade åkt till
Holland och inte kommer hem förrän samma dag, som de skulle
kört hem egentligen. Och kör de då, så får ju inte ungarna, träffa farmor.

Så typ nästa fredag, eller nåt, får jag träffa honom igen.

Jaja.. På en hel livstid, är ju inte 1½ vecka så mycket.
(Fast den får gärna ha gått NU *S*)


Kommentarer
Postat av: Agge

Jag blev avundsjuk på mamman som fick åka till Holland!



Och tänk vad KUL sen när han kommer hem igen, och ni får kramas och gråta en skvätt av glädje över att se varandra!

2008-08-16 @ 15:52:30
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

alltså du är verkligen kär...ler.



å detta med napp är ju pga dej..du har ju en ruta som de står..jag har napp när jag sover...





sovgott nu :-)

2008-08-17 @ 00:13:06
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: ullrika

idag åkte min nos till Stockholm. ska iofs bara vara borta till på måndag men jag känner mig ändå helt övergiven. blä. fast det är väl ingen idé att klaga hos dig din stackare!

2008-08-17 @ 09:53:01
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: lyssie

det är tabu att röra sina bästa vänners ex. det finns en anledning till att det tog slut, den anledningen var inte särskilt bra, speciellt när han ljuger o säger att han ska flytta till australien när han bara kan säga sanningen, att han inte´kom in på högskolan och han måste bo hos sina föräldrar i sthlm ett tag, en big fat liar, det e vad han e. sen min tjejkompis är en brud som stått bredvid mig då o då i sthlm, hon sa hon tyckte han var ful, undrade hur jag kunde vara ihop med honom, och bla bla snackade skit om honom, sen ser jag bilder på hur de festar tillsammans o skriver gulliga meddelande om hur sexiga de är om varandra.... skulle inte DU bli sur? ärligt? skulle du inte, speciellt eftersom han o jag aldrig gjorde slut på ett riktigt sätt. han sa bara "ja ska flytta till australien" slutade höra av sig, och sen ser jag att han eg. bara flytta till sthlm istället för halmstad... trevlit va? o hon sa han var värsta svinet o grejer.... plus... hon är den typen som har pojkvän OCH strular med andra tjejers killar, och han är den svartsjuka, kontrollerande typen (fick ja reda på senare i förhållandet) ...so tell me, har ja rätt o vara sur eller inte??

2008-08-17 @ 10:22:17
URL: http://alyssas.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0