Tack för den..

Verkligen kul...
Jag vet inte vad, men NÅGOT har jag fått i mig,
som jag inte borde.
Har varit superdålig i magen, sen igår.
Idag till frukost, fick jag dessutom magknip.
Går man på dass 7 ggr på en timme,
så ÄR man inte bra.

Jag körde på återbesök, och medan jag satt där
stilla i hennes kök, gick det bra...
Hela 45 minuter, utan ett toalettbesök.
Men så fort jag började röra mig igen, så var det kört.

Tänkte att det kanske ändå hade lugnat sig, så jag avvaktade lite.
Men nähäpp... Så jag ringde min controller.
Han trodde mig inte.
Han vill att jag ska ringa tillbaka kl 16, och tala om hur jag mår.
Klart jag gör, men än så länge, har det blivit 3 ggr på 30 minuter.
Kan ni tänka er hur kul det är på en 4-timmars-demo, att behöva
springa på toa var tionde-tjugonde minut?

Detta är egentligen inget inlägg om statusen på min mage,
för det är j-igt ointressant...
Poängen är... Hur kul är det att folk inte tror på en?

Hans lösning var "Käka lite A-fil"....
Lille vän.. A-fil innehåller lactos.. Ska du göra mig ÄNNU sämre??
Dessutom HAR jag faktiskt provat, både yoghurt (lactosfri) och banan.
Och jag kan tala om att min mage, bryr sig inte det minsta.
Jag har fått i mig någon jag inte tål,
och det får jag betala för.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hahahah.........kasta snor omkring sig!

Grönt är skönt!

2008-08-12 @ 15:53:32
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: ullrika

men. jag förstår inte. inget att oroa dig för väl? skippa toan. det hade blivit en megabra demoning ju...

2008-08-12 @ 19:15:04
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Poor you! Jag tål inte heller så värst..men dä verkar gå i perioder.. :O ibland går dä bra.ibland går dä åt helvete..därför kallar jag mej för hobbylaktosintolerant :D

2008-08-13 @ 08:42:57
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jag tror aldrig jag hade orkat ett livlångt förhållande med en tjej för fy fan vad svåra de är!! hur står killar ut med oss? ingen aning.

2008-08-14 @ 09:40:33
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0