Tja... ?

Visst.. Jag skulle kunna skriva en massa inlägg...
Problemet är bara att alla hade handlat om en enda sak...
Jag vill ha hem B.

Och det har jag svårt att tro att någon har missat ändå..?

Fast han får komma hem på torsdag..
Då är det vår 7-månaders-dag.

Han ringde innan...
Då stod han på Sveriges absoluta mittpunkt.
Jag förhörde mig noga om att han hade kameran med.
Det hade han.

Det verkade som om han hade haft roligt igår
på klassträffen i.a.f... Det är bra...

Jag är hungrig...

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

alltså jag tycker de är häftigt att du är så kär..

blir nästan lite avundsjuk..skratt..

altlså jag är väl kär i min man me..men inte sådär liksom..å vad dumt allt låter nu..ja,ja.skratt.

men jag tycker itne om att han börjar jobba i morrn..mannen alltså..o jag kommer säkert sakna honom men ibland är de svårt att veta liksom på vilket sätt man saknar ..för samtidigt saknar jag ju hjälpen också med barnen just när man är hemma med dem själv..fast de är väl han me..eller..äsch..strunt samma.

du saknar b helt enkelt..ler..

å de är fint att du saknar.

är han lika galen som du.ler.

kram kram från flummiga mej..

2008-08-17 @ 22:25:18
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

då har ha nog myycke känslor för dej..ler !!!

är de svårt hitta hus..

tänk de måste ju bli underbart.

tror inte män är lika öppna me sina känslor..eller..

fast de beror väl på...

men jag pratar tex annorlunda me min mamma mot me min man..dålig liknelse kanske.

ja,du bra du godtar flum för de blir mkt så från mej tror jag.



jo humör har han verkligen lillkillen o tror dessvärre de kommer från mej.....



tycker tiden går för fort..min lilla prinssessa.



hur länge har ni kvar av "sommarlovet" då..

går de bra sälja dina dammsugare..



sov snart..ler..

2008-08-17 @ 22:38:55
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

håller me dej helt om orden..

för mej betyder handling mer än ord..å oftast rätt fåniga saker..en cocacola burk kan betyda mycke tex.ler.

å jag är oftast rätt lugn men rätt tjatig o gnällig..skratt..

gjrode du ej feta bokstäver me mening menar du..

spänande me huset..får man se bilder sen.ler.

du..nu ska jag faktiskt logga ut mej..msåte nog sova snart...mannen ska upp i morgon..snyft..å jag får göra frukosten själv..ler..

kram o natti natti nu !!!!!!!

2008-08-17 @ 23:31:51
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0