Vadå vaken?

Klockan ringde 8.50...
Jag skulle ringa ett samtal kl 9.
Det gjorde jag, sen gick jag och la mig igen.
Men kunde jag somna om?? Näpp!!
Kl 10 gav jag upp.
Efter att ha tittat på en hårt sovande B, en stund,
bestämde jag mig för att det var taskigt att riskera väcka honom,
genom att tugga i hans nacke, eller liknande,
så jag gick upp istället....

Det är väldigt emot mina principer
att gå upp så tidigt, om man inte måste.
Smått störigt.

Får väl helt enkelt gå och lägga mig igen
och stirra på B, tills han vaknar...
För när han väl ÄR vaken, så är det ju inte taskigt
att leka igel på honom längre...
Då får han liksom skylla sig själv, för att
han har vaknat >:-)

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Har DU någon udda plan för helgen? Ha det guld. Ciao!

2008-08-22 @ 14:03:36
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Bäzz 1

Ditt motto säger allt om min kväll :D

2008-08-22 @ 14:44:09
URL: http://bigbazz.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0