Brr

Igår flyttade jag och B, min soffa och min säng.
Även om sängen står ute i verkstan.
Så nu börjar där faktiskt bli lite mindre saker i lägenheten.
Det ser ut som om man håller på at flytta.
Och det känns jäkligt bra.

Jag var hemma en runda och packade nu...
Frukostmaten är i stort sett slut,
hemma hos B, så allt jag åt imorse, var 4 riskakor.
Det står man sig inte länge på.
så nu när jag var klar, var jag rasande hungrig.
Hade mjölk i kylen.
Eftersom jag har packat ner alla glasen,
drack jag ur paketen....
Hade kollat datumet... MEN..
När jag hade druckit upp nästan allt, kände jag  något.
Mögel...
*kräka*

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0