Nash goes bye bye

B bytte bort sin Nash igår.
Mot en typ denna:



En Cheva pickup.... Med Arizona-skyltar..

Fast i betydligt sämre skick.. .Motorn ligger på flaket t.ex....

Fast det var en kul upplevelse att se den...
Jag har ALDRIG sett en jänkebil,
som så enormt mycket påminner om USA.
Eller filmer därifrån, rättare sagt.

Man kan riktigt se för sin inre syn, hur den kommer farandes,
längs en lååång grusväg, på väg till en gård...
Dammet ryker, och på flaket finns 2 grisar, 4 smutsiga ungar och en oljetunna.

Yiiiihaaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

HAhahha, ja det vore nog en syn för Gudarna =)

Ha en härlig helg!

2008-12-05 @ 17:02:06
URL: http://ropsinglan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysig den såg ut :) Och nice med motor på flaket, fast den kanske inte gör så mkt nytta där ;) Jag tittar in här varje dag, men hinner sällan kommentera, det är inte barabara med liten Iselin på knät, eller som ständigt kräver uppmärksamhet, men du finns inlagd bland favoriter i min blogg kategori!

2008-12-06 @ 22:37:07

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0