Ditt, datt & dått.

Så.. Nu är snart min dator-orgie slut....
Har ju inte haft internet en lång stund på ett bra tag,
så igår när B lämnade datorn här,
när han körde till jobbet, fick allt annat vänta.
Jag satt till kl 6 imorse och bara surfade.
Eller jaja.. Jag spelade mest, men ändå.
Men när han åker till jobbet ikväll,
har han förmodligen tagit datorn med sig igen.

Ahhh.. Kaffe!!

Ska bli jäkligt skönt när (om) nätet kommer igång här.
Men nu när jag har sett, hur mycket man faktiskt får gjort
när inget nät finns, så kommer jag nog införa ett par
internet-fria dagar för ALLA, under jullovet.
Även mig och B.
Man kan inte kräva att barnen ska klara sysselsätta sig
utan dator, om vi inte klarar det.

Och det kommer nog behövas här.
Finns en massa som ska ställas på plats,
hängas upp, fixas och donas.

Men jag älskar detta...
Även om jag kan känna mig lite uttråkad p.g.a
jag går här ensam, så har jag ALLTID något att pyssla med om jag vill.
Rota bland mina saker, sortera, städa, plocka ljuskoppar
och sätta i nya...

Hu!! Jag börjar förvandlas till min mamma??!!??
Jaja, min mamma har alltid fint och iordning hemma,
så ett värre öde, hade jag ju kunnat råka ut för......
men ändå!!

Jupp.. Han ringde nu...
Jag ska hem till honom och klyva ved...
Och jo.. Han ska ha datorn med sig inatt.
Fast jag vete tusan om jag kör hit igen då....
Blir nog hos honom inatt....
Har ju inte mängder med bensin att köra runt för, direkt.
Vi får se..

Kommentarer
Postat av: Anna

Man får onekligen gjort en god del utan internet. Men man (jag) känner mig så jävla isolerad! Typ ensam på den öde ön med bara en kokosnöt att prata med (mig själv)

2008-12-10 @ 10:33:42
URL: http://thekattmat.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0