zZzZzZ

Uhu.. Nu är jag sådär, extremt trött igen.
Sömnig alltså.
Har sovit som en stock, och vaknade av att B knuffade till mig
när han skulle sträcka sig efter sin telefon.
Helt snurrig i skallen, var jag.
Ville bara lägga mig kloss intill honom,
och somna om.

Men men... Vi är inte 15 år med jullov.
Näpp... Även om ingen av oss jobbar idag,
så finns det saker som måste göras.
Sova kan man göra när man är död,
som di sär. (Ser du Elin? t0tta kan mä.)

Det blev inte så mycket flytt igår.
Vilket tyvärr innebar, att hallen är full med saker,
men jag har ingenstans att ställa dem.
Planerna var att vi skulle vara 6 stycken,
som hjälptes åt.
Istället blev det 4 på förmiddagen
och 3 på kvällen.

Minus tiden för mat och hämtning och lämning
av flytthjälp, så blev det tre lass.
Och med den mängden prylar jag har,
är 3 lass, INTE mycket.

Nu kl 14, ska jag hämta Bs barn.
Sen ska vi hem till B och elda.
Och kl 17, ska jag hämta mina barn.
B är iväg.

Vill sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tolkade först fel och tänkte "va bra! istället för 6 var ni 7!" men så trillade polletten ner och jag drog ett sorgset "aha".

2008-12-12 @ 19:09:37

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0