Ajsomfan

Jag tror jag har nån liten öroninflammationshistoria.
Det kluckade och pysslade i örat igår, men sen gick det över.
Men ikväll har jag haft ont som image351

Jag åker inte till "jobbet" imorgon, så är det bara.
Det kommer ändå bara sluta som idag.
En frysande, kinkig t0tta som bara vill HEM.

Får se om jag samlar kraft att hämta telefonfan i.a.f..
Kan ju vara rätt bra att ha, med tanke på att jag tillbringade
hela förmiddagen med att skicka iväg jobbansökningar
i parti och minut...

Det KAN ju faktiskt hända att där finns
NÅGON som vill ha en gammal, förvirrad hagga med ont i örat.

Nu är min feber på väg upp igen, känner jag,
så nu tänker jag ta plats så nära B som möjligt
och bara flyta in i drömmarnas land.

Ajsomfan mitt huvud.

Oh, ja, just det.. God natt, skulle man också säga...

Natt natt

Kommentarer
Postat av: joel

HAHA!!! ja, du ska veta att en gång i tiden var jag en riktig fena på svenska men det verkar ju avta mer och mer :)

och öroninflammation, det är för jävla illa, haft det en gång och jag trodde jag skulle gå sönder :(

2008-02-26 @ 07:15:00
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Lilla Mamma

Men älskade Gumman...hur är det fatt igentligen??
Inte alls bra mår du.
Kanske du ska ta dej till en läkare i alla fall??!!
Kram!!

2008-02-26 @ 09:31:17
Postat av: svintoflickan

men hjälp kan vuxna med få öroninflammation..ja,de är väl klart dom kan...men trodde inte de var så vanligt.
nej du..du får nog snart åka till dr allafall..så de så...du kan ju faktiskt få en jätte go snygg snäll läkare..eller?
sov med dej nu..
o de är väl klart du inte ska jobba !!
kram

2008-02-26 @ 16:34:49
URL: http://svintoflickans.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0