Fömiddagskaffepaus

Nu har den delen av slavjobbet som jag är på,
inget 11-kaffe, men det skiter jag i.
Jag har ingen mjölk och inget socker med mig,
så istället för att våldföra mig på en kaffekokare,
så våldför jag mig på deras tangentbord.

Kan säga att det var VÄLDIGT nära,
att jag våldförde mig på hela j-a datorn nyss.
Mitt i jobbsök på "Monster", "Manpower"
så startar burkfan om sig.
image352


Jag känner att min feber har gått upp igen
och jag mår allmänt skit.
Misstänker att de tänker släpa in mig på snickeriet,
och iväg från datorn senare.

Ska olja in en byrå som jag har skrubbat med såpa.

Då tänker t0tta börja gråta.. image265
t0tta vill hem och bädda ner sig..

Inte för att det är tråkigt att olja in möbler...
Det är faktiskt t.o.m en helt ok sysslesättning.
Bara inte idag.

Kan inte fatta varför den satans febern vägrar ge sig.
Och NEJ!! jag tänker inte gå till nån jäkla doktor.
Sist jag litade på en sån, höll det på att sluta med självmord.
Jag går dit när jag är halvdöd, men INTE förr.


Alternativet finns att gå in och säga som det är.
Jag är sjuk, har feber och mår SKIT.
JAG VILL INTE VARA HÄR IDAG!!!
Vi får se hur jag gör.

image306

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ahh hahaha Loppan!! toppenkul!
Hoppa lilla loppa! Hahah

Aaaah T0ttislottis sjuuuk? :( Tycker du ska åka hem, gömma dig under 7 filtar och dricka varm choklad. Och apelsinjuice. Och tycka oändligt synd om dig själv. Bästaste meducinen mot feber. Så det så!

2008-02-25 @ 11:45:16
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: lyssie

får jag också gråta med dig? vi kan se en dålig film och skriva ett hotbrev till direktören och sen så.. så... såå.... äsch whatever.. JAG MÅR DÅLIGT ÅÅH HELP ME!! Det är deprimerande o vara ensam! O ingen kissemiss har jag för jag e allergisk mot katthåren! och jag jag jag... vill dö.. för jag är så omotiverad i skolan!!!1111 OCH JAG KAN INTE SOVA PÅ
NÄTTERNA..... *gråter floder*

2008-02-25 @ 13:47:10
URL: http://alyssas.blogg.se
Postat av: svintoflickan

ja nog borde du ligga nedbäddad i sängen..helst bli servad med varm choklad o kärlek..
ja varför inte kramarna.
tänker på dej allafall.
krya på dej !!!!!
har själv varit ute o njutit av solen idag..men de känns väl inte så kul att höra förstås.
kramis

2008-02-25 @ 16:30:43
URL: http://svintoflickans.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0